MIĘDZYNARODOWE TARGI BIZNES ŻYWNOŚĆ MEDYCYNA AUTO FLOTA CORAZ BLIŻEJ

W dniach 6-7 listopada 2019 r. w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, odbędzie się XXII edycja Targów Biznes-Żywność- Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2019 r. Wydarzenie organizowane jest przez GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal. Na 16 tys. mkw wystawi się około 300 firm z kraju i z zagranicy. Wydarzeniu towarzyszyć będzie Ogólnopolski Kongres pod hasłem „Dokąd zmierza Polski handel?”

Jedna z największych imprez wystawienniczo-handlowych w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już 22 odsłoną. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, w tym roku organizatorzy spodziewają się około 300 wystawców. W G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz: sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych. Od kilku  edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród. Wstęp na Targi jest bezpłatny. W drugi dzień Targów o godz. 12:00 odbędzie się koncert gwiazdy targów.


Ogólnopolski Kongres

Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: „Dokąd zmierza Polski Handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju. W programie pierwszego dnia zaplanowano prezentacje:

  • Struktura rynku handlowego w Polsce – dzisiaj i jutro
  • Sklepy po sąsiedzku – perspektywy i szanse
  • Konsument w Polsce AD 2020 – fundamentalne trendy
  • Strategie asortymentowe w czasach dominacji dyskontów: oferta na półce głównym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej
  • Lokalizacja sprzedaży największych kategorii spożywczych
  • Obowiązkowy asortyment w sklepach małoformatowych – dzisiaj i jutro

Ważnym punktem programu będą debaty:

  • Przyszłość polskiego handlu – scenariusze i wyzwania – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca szeroką tematykę m.in.: franczyz i sklepów małych formatów jako elementów przewagi polskiego handlu, budowania siły handlu w oparciu o współpracę z dostawcami, współpracy  między polskimi dystrybutorami czy zmian w prawie,
  • Rola franczyzy w handlu tradycyjnym – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca tematykę franczyzy, jej znaczenia w polskim handlu, kierunków rozwoju.
  • Czynniki wpływające na sprzedaż najważniejszych kategorii w sklepach małoformatowych – współorganizowana przez magazyn Handel, podejmująca dyskusję na tematy związane z: zmianami regulacji prawnymi a wzrostem cen w niektórych kategoriach, metod marketingowych wspierających sprzedaż w sklepach małoformatowych, znaczenia kanału małoformatowego dla wprowadzania nowych produktów, czy scenariuszy rozwoju kanału małoformatowego i jego miejsce w strategiach sprzedażowych producentów.

Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W ramach niej eksperci poprowadzą panele:

  • Sklep i jego otoczenie. W jakim otoczeniu funkcjonuje Twój sklep? Czy rzeczywiście sklep odpowiada na potrzeby mieszkańców?
  • Wizualizacja placówki handlowej. Czy wizualizacja Twojego sklepu zachęca klientów do zakupów. Czy klient dobrze czuje się w Twoim sklepie?
  • Merchandising – zasady ekspozycji. Czy tak naprawdę znasz zasady ekspozycji towarów na półce? Dowiedz się jak ustawienie towarów wpływa na wielkość koszyka zakupowego.
  • Sposoby aktywowania klientów. Budowanie lojalności i zaufania. Co zrobić, aby klienci byli bardziej aktywni w zakupach, jak zwiększyć koszyk zakupowy? Zasady organizowania akcji promocyjnych. Co zrobić, aby klienci zawsze wracali do Twojego sklepu i byli bardziej lojalni? Zasady organizowania systemów lojalnościowych.

W programie przewidziano także Kongres Mięsny, którego gośćmi i panelistami będzie kierownictwo największych firm z tej branży. Z kolei drugiego dnia odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii szczególnie ważnym dla handlu.

Czołowi przedstawiciele polskiego handlu

Na zaproszenie Organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wezmą udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.W gronie zaproszonych do udziału w roli panelistów znaleźli się m.in.:

Zenon  Daniłowski, prezes zarządu, Makarony Polskie S.A.

Marek Darul, prezes, Kupiec Sp. z o.o.

Radosław Dlouhy, sales director petcare, Mars Polska Sp. z o.o.

Evangelos Evangelou, prezes, Herbapol Lublin

Paweł Gurgul, prezes, Grupa Hortex

Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel Sp. z o.o.

Sławomir Jaszczyszyn, commercial director, Maspex Food

Jan Kolański, prezes, Colian Holding

Bogusław Kowalski, prezes zarządu, Graal S.A.

Robert Krawiec, prezes zarządu, Mamut Polska S.A.

Michał Krygier, customer development director, supermarkets and traditional trade, Unilever Polska Sp. z o.o.

Jan Leja, prezes, Storck Sp. z o.o.

Władysław Migdał, prof. dr hab. inż., Katedra Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych Uniwersytet Rolniczy w Krakowie

  • Andrzej Minarczuk, prezes, OSM Kosów Lacki
  • Adam Mokrysz, prezes, Grupa Mokate
  • Takumi Morita,  wiceprezes zarządu, Mosso Kewpie Poland Sp. z o.o.
  • Michał Mrowiec, wiceprezes, Kompania Piwowarska
  • Mieszko Musiał, wiceprezes, Carlsberg Polska
  • Paweł  Ornatek, prezes zarządu, Profi Sp. z o.o.
  • Krzysztof Pawiński, prezes, Grupa Maspex Wadowice
  • Józef Rolnik, współwłaściciel, Rolnik Sp. J.
  • Mariusz Rusin, prezes, Zakłady Mięsne Silesia SA
  • Marcin Skowron, wiceprezes , Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” Sp. z o.o.
  • Mieczysław Walkowiak, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu, Sokołów S.A.
  • Tomasz Wielgomas, wiceprezes, Dawtona Sp. z o.o.
  • Grzegorz Zych, wiceprezes zarządu, Dobrowolscy Sp. z o.o.
  • Jarosław Żytowicz, dyrektor generalny, Kupiec Sp. z o.o.

Loteria TARGOMANIA

Podczas dwóch dni Targów odbędą się losowania nagród dla osób posiadających KUPONY LOTERYJNE. Pozyskać kupony będzie można na stoiskach realizując zamówienia. W sumie dla odwiedzających przewidziano kilkadziesiąt nagród o łącznej kwocie ponad 30 tys. złotych. Wśród nich będą telewizory, tablety, laptopy, drony, smartwatch’e, rowery, sprzet sportowy czy zestawy nagród. Drugiego dnia Targów o godzinie 14:10 odbędzie się losowanie nagrody w postaci weekendowej jazdy samochodem z pełnym bakiem. W losowaniu będą mogły wziąć udział osoby posiadające KUPONY LOTERYJNE, które opublikowane zostaną w Gazecie Super Nowości w terminach: 25,28 października 2019 r. oraz 4,5,6 listopada 2019 r.

Robo Gallery: You didn’t select any Robo Gallery item in editor. Please select one from the list or create new gallery


Targi Medyczne

Jak co roku na Targi medyczne zapraszane są firmy, które zaprezentują między innymi oferty  z zakresu medycyny naturalnej, profesjonalnych środków czystości i higieny, sprzętu i aparatury medycznej, mebli medycznych, środków opatrunkowych, odzieży i obuwia medycznego. Centrum Medyczne Medyk sp. z.o.o., przygotowała cykl bezpłatnych prelekcji na temat profilaktyki zdrowia dla odwiedzających Targi. Dodatkowo organizatorzy zapraszają również na bezpłatne badania i  konsultacje lekarskie ze specjalistami.

Nagrody dla najlepszych

Podczas tegorocznych Targów już po raz siódmy Jury przyzna specjalne certyfikaty i „Złote Medale” dla produktów FMCG. Kapituła wybierze 30 produktów, które otrzymają pamiątkowe medale,  certyfikaty oraz prawo używania znaku na produktach. Ponadto wręczone zostaną Złote Specjały oraz nagrody od Władz Miasta i Regionu.

Patroni i partnerzy

TARGI zostały objęte patronatem honorowym przez Marszałka Województwa Podkarpackiego – Władysława Ortyla, Wojewodę Podkarpackiego – Ewę Leniart oraz Prezydenta Miasta Rzeszowa – Tadeusza Ferenca.

PATRONI:

  • Konsul Honorowy Ukrainy w Rzeszowie, Konsul Honorowy Republiki Słowackiej w Rzeszowie,
  • Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych,  
  • Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej,  Podkarpacki Klub Biznesu

PATRONI MEDYCZNI:

  • Centrum Medyczne Medyk,
  • Okręgowa Izba Lekarska, Narodowy Fundusz Zdrowia,
  • Podkarpacki Oddział Wojewódzki w Rzeszowie
  • Medyczno-Społeczne-Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rzeszowie 
  • Podkarpacka Okręgowa Izba Aptekarska
  • Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Rzeszowie

PATRONI MEDIALNI:

  • Poradnik Handlowca,
  • TVP Rzeszów,
  • Wiadomości Handlowe,
  • Hurt i Detal,
  • Handel,  
  • Super Nowości.


PARTNERZY TARGÓW:

Caritas Diecezji Rzeszowskiej,

Podkarpacki Związek Pracodawców Lewiatan.

Dodaj komentarz